Rezerwacja internetowa wizyty w Sali Obsługi Klientów w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 2a
Jakie tematy wizyt można zarezerwować?
- Wyroby medyczne
- Karta EKUZ
- Leczenie uzdrowiskowe
- Profil zaufany
- Świadczeniodawca
- Informacje ogólne
- Cicha godzina*
- Stanowisko ds. Profilaktyki i promocji zdrowia – kiosk profilaktyczny
Jak skorzystać z rezerwacji?
- Wejdź na http://rejestracja.nfz-kielce.pl/
- Wybierz temat wizyty.
- Wybierz dzień planowanej wizyty.
- Wybierz godzinę rezerwacji.
- Zanotuj otrzymany Identyfikator Rezerwacji – bez niego nie ma możliwości skorzystania z terminu.
- Przybądź do oddziału najpóźniej 10 min. przed planowaną wizytą, wprowadź do biletomatu Identyfikator Rezerwacji i pobierz bilet, oczekuj na zaproszenie do stanowiska.
- W razie problemów poproś o pomoc koordynatora Sali Obsługi Klientów.
- Możesz zarezerwować tylko jedną wizytę w tym samym dniu.
- W przypadku wcześniejszej rezygnacji z umówionej wizyty skorzystaj z linku ANULUJ WIZYTĘ
* Informujemy, że w każdy wtorek, w godzinach 14:00 – 15:00 w Sali Obsługi Klientów, obowiązuje „cicha godzina”. Oznacza to, że mogą być wygaszone lub przyciemnione światła, komunikaty głosowe oraz ekrany LCD będą wyłączone lub przyciszone. Rozmowy w sali powinny być prowadzone w sposób cichy, nie zakłócający spokoju innych osób.