W dniu 05.11.2019 r. w Punkcie Obsługi w Sandomierzu powstała niezależna od pracowników Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia awaria przyłącza internetowego. Awarię zgłoszono do dostawcy sygnału internetowego i trwają czynności zmierzające do naprawy. Do chwili usunięcia usterki w Punkcie Obsługi w Sandomierzu nie będzie możliwe załatwienie spraw osób ubezpieczonych. Pragniemy również poinformować, iż zakres zadań na rzecz osób ubezpieczonych realizuje także Punkt Obsługi w Ostrowcu Świętokrzyski (os. Słoneczne 43 (NZOZ „Rodzina”) oraz Punkt Obsługi dla interesantów w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 2a (tuż przy rondzie u zbiegu ul. Paderewskiego i al. IX Wieków Kielc).
Z uwagi na powyższe, osoby załatwiające sprawy w w/w Punkcie, uprzejmie prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.
Za utrudnienia przepraszamy.