Zmieniamy zasady bezpośredniej obsługi klientów Świętokrzyskiego OW NFZ w Kielcach, Ostrowcu Świętokrzyskim i Sandomierzu.
Od 26 października 2020 r. do odwołania wprowadzamy ograniczenia w bezpośrednich kontaktach w:
Uwaga! Obsługa może dotyczyć tylko pilnych zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne, po wcześniejszym uzgodnieniu pod numerami telefonów przeznaczonymi specjalnie do tego celu: Kielce 41 364 63 04, Ostrowiec Świętokrzyski 41 247 67 53, Sandomierz 663 431 571.
Przypominamy, że osoba uprawniona, która wystawia zlecenie na wyroby medyczne, może je od razu potwierdzić elektronicznie. Skan lub zdjęcie zlecenia wymagającego wyjaśnienia lub potwierdzenia przez pracownika NFZ, prosimy przesłać na adres e-mail: srpom@nfz-kielce.pl
Pracownik odeśle na maila kod potwierdzonego zlecenia.
Wszystkie dokumenty można pozostawić w skrzynkach podawczych znajdujących się przed każdym z budynków.
Odpowiedź prześlemy pocztą na wskazany w dokumentach adres.
W celu załatwienia sprawy polecamy kontakt telefoniczny, e-mailowy lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty:
Adres do tradycyjnej korespondencji:
Świętokrzyski Oddział NFZ w Kielcach
ul. Jana Pawła II 9
25-025 Kielce
fax: 41 34 30 490
e-mail:biuro@nfz-kielce.pl
Zachęcamy do korzystania z Telefonicznej Infolinii Pacjenta 800 190 590
O przywróceniu bezpośredniej obsługi klientów poinformujemy Państwa w odrębnym komunikacie.