Aktualności
18 listopada 2022 r. i 21 listopada 2022 r. Punkt Obsługi Klientów w Sandomierzu będzie nieczynny
17.11.2022
Informujemy, że 18 listopada 2022 r. i 21 listopada 2022r. Punkt Obsługi Klientów w Sandomierzu będzie nieczynny.
Osobiście sprawę możesz załatwić w:
Punkcie Obsługi Klientów w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 43
Sali Obsługi Klientów w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 2a
W celu załatwienia sprawy polecamy kontakt telefoniczny, e-mailowy lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty:
- zaopatrzenie w wyroby medyczne – skan lub zdjęcie zlecania do
- potwierdzenia wyślij na adres e-mail: srpom@nfz-kielce.pl,
- leczenie uzdrowiskowe – informacje pod nr tel. 41 36 46 241 w godz. 8-12,
- Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego – złóż wniosek za pomocą IKP lub prześlij pocztą na adres: Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce,
- wnioski unijne/ formularze UE/EFTA – e-mail: wf13@nfz.gov.pl,
- składanie skarg i wniosków e-mail: biuro@nfz-kielce.pl,
- zwrot kosztów leczenia poza granicami kraju – e-mail: wf13@nfz.gov.pl,
- ubezpieczenie dobrowolne, wniosek wyślij tradycyjną pocztą na adres: Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce
Zachęcamy do korzystania z Telefonicznej Infolinii Pacjenta: 800 190 590
Adres do tradycyjnej korespondencji:
Świętokrzyski Oddział NFZ w Kielcach
ul. Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce
fax: 41 34 30 490
e-mail: biuro@nfz-kielce.pl
ePUAP (dla posiadaczy Profilu Zaufanego) Identyfikator ePUAP: /l908h7nds3/SkrytkaES
Źródło: Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki