Oddział Wojewódzki NFZ
ul. Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce
REGON: 015817985-00040, NIP: 657-260-65-57
TELEFONICZNA INFORMACJA PACJENTA (czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu) tel. 800 190 590
Sala Obsługi Klientów w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 2a (tuż przy rondzie u zbiegu ul. Paderewskiego i al. IX Wieków Kielc)
Godziny pracy
poniedziałek 8:00-18:00 (pobieranie biletów do godziny 17.30)
wtorek – piątek: 8:00-16:00 (pobieranie biletów do godziny 15.30)
Punkt Obsługi Klientów w Sandomierzu
Adama Mickiewicza 34 (siedziba Starostwa Powiatowego), 27-600 Sandomierz
Godziny pracy
poniedziałek – piątek: 7.30-15.30
Punkt Obsługi Klientów w Ostrowcu Świętokrzyskim
Os. Słoneczne 43 (NZOZ „Rodzina”), 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
Godziny pracy
poniedziałek – piątek: 8.00-16.00
Sala Obsługi Klientów oraz Punkty Obsługi Klientów prowadzą obsługę w zakresie:
Sala Obsługi Klientów oraz Punkty Obsługi Klientów nie załatwiają spraw kierowanych drogą pocztową.
Adres do korespondencji:
Świętokrzyski Oddział Wojewódzki NFZ
ul. Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce
fax.: 41 34 30 490
e-mail: biuro@nfz-kielce.pl
tel: 41 36 46 100
Kancelaria Ogólna w Kielcach, ul. Jana Pawła II 9
Kancelaria ogólna (przyjmowanie dokumentów) jest czynna:
poniedziałek – piątek w godz. 8.00-16.00
Złożenie wniosku do Świętokrzyskiego OW NFZ w portalu ePUAP można zrealizować w następujący sposób:
Inspektor Danych Osobowych
Zastępca Inspektora Ochrony Danych: Marian Klimek
Zastępca Inspektora Ochrony Danych: Tomasz Maksim
adres mailowy: iod[at]nfz.gov.pl
[at] = @
Dyrektor Oddziału lub upoważniony przez niego Zastępca przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków, w każdy wtorek w godzinach 15.30 – 16.30. Termin należy uzgodnić telefonicznie: 41 36 46 100.
Skargi ustnie do protokołu można złożyć codziennie w godzinach pracy w: